seminariaka

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Oct 18 09:35:30 EEST 1999

On 15-Oct-99 Evripidis Papakostas wrote:
> kai genikotera...

<snip>
Symfwnw apolyta, ektos apo ayto to simeio.
(pou pali den diafwnw, apla to blepw ligo diaforetika)

> to na sizitame na psifisoume gia to an kapoioi tha kanoun ta seminaria
> kai na egkrinoume xoris na asxoloumaste gia to ti tha kanoun osoi
> theloun na to proxorisoun einai epikindino toulaxiston.
>
> an iparxei revma gia kati tetoio, osoi einai yper boroun na mazeftoun na
> to sizitisoun na vroun mia patenta kai an xreiazontai kai kati allo apo
> tous ipoloipous tote vlepoume.

Apla, an einai ypo tin "aigida" tou syllogou tha einai kalytero, kai isws ekei
prepei na mpei thema emplokis tou syllogou.

> an kapoios den thelei na simmetexei apla den simmetexei.

Ayto einai kai i pio swsti koubenta.

<snip>

> min ftasoume na kanoume oloi tous managers se ipallilous pou den mas
> anikoun....

Epitelous!!! Arketous exoume stis douleies mas, min apoktisoume ki allous edw
:-)

> opote an einai na sinexistei to thread kat'eme exei aksia na strafei
> (apo aftous pou theloun na kanoun) sto POS kai TI kai oxi apo olous sto
> AN.

Michalis Kabrianis