seminariaka

Evripidis Papakostas evris at ametro.gr
Fri Oct 15 17:21:15 EEST 1999

kai genikotera...

epeidi vlepo me aformi to thread peri seminarion mia periergi nootropia
tha ithela na po kana dio pragmata.

o syllogos ftiaktike me skopo na einai meso sinevresis linux-o-dynameon.
etsi tha peftoune idees metaksi mas, tha vriskontai ethelontes, kai tha
einai dinaton na ginoun pragmata pou kata monades den ginontan.

ta seminaria einai kati tetoio. an kapoioi theloun na
diorganosoun/didaksoun/plirosoun/plirothoun/ftiaksoun
filladia/parakolouthisoun kai ta vroun kai boroun na to kanoun, proagei
to linux, den epivarinei kanenan kai ara kalo einai.

to na sizitame na psifisoume gia to an kapoioi tha kanoun ta seminaria
kai na egkrinoume xoris na asxoloumaste gia to ti tha kanoun osoi
theloun na to proxorisoun einai epikindino toulaxiston.

an iparxei revma gia kati tetoio, osoi einai yper boroun na mazeftoun na
to sizitisoun na vroun mia patenta kai an xreiazontai kai kati allo apo
tous ipoloipous tote vlepoume.

an kapoios den thelei na simmetexei apla den simmetexei.

o syllogos tha eprepe na exei gnomi, an kapoia energeia ton afora amesa
(p.x. se oikonomiko epipedo). an milame apla gia to pote/poioi/ti tha
didaskoun, osoi endiaferontai (kai mono aftoi), mia pou aftoi tha
travixtoun boroun na to apofasisoun.

an se kapoion fainetai xazi ideea kai den thelei na simmetasxei, as
afisei tous allous pou tous fainetai eksipni na to prospathoun, xoris na
tous epikrinei.

min ftasoume na kanoume oloi tous managers se ipallilous pou den mas
anikoun....

opote an einai na sinexistei to thread kat'eme exei aksia na strafei
(apo aftous pou theloun na kanoun) sto POS kai TI kai oxi apo olous sto
AN.