seminariaka

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Oct 17 00:31:40 EEST 1999

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> Exoyme ke leme:
> Protash toy DJ ART, Seminario gia arxarious. Gia mena aftos o diaxorismos
> kata 8emata ine ikanopoiitikos. opote exoyme

Ναι, βέβαια, αυτά που είπα είναι μόνο για σεμινάρια ειδικά διαμορφωμένα
για αρχάριους. Θα μπορούσαμε όμως να κάλλιστα (αυτό είναι αυτονόητο) να
κάνουμε και για προχωρημένους.

Και σκεφτόμουνα ακριβώς τώρα ότι αν υπάρχει πρόβλημα με την προσέλευση
των αρχάριων (δηλαδή συμμετέχουν λίγοι), θα μπορούσαμε να αρχίσουμε με
σεμινάρια για προχωρημένους (με σύμβαση ότι θα συγκεντρωθούν όσοι
ασχολούνται με Linux, παρακολουθούν τη λίστα κλπ -δηλ. γενικά είναι
"ψημένοι" με το λειτουργικό-) και αφού γίνουμε διάσημοι (ιδανικές
συνθήκες :-)) να αρχίσουμε τα σεμινάρια για αρχάριους ...

> An kapios exi na protini kati na beltiosoyme thn protash toy
> DJ ART efprosdektos.

Μπορώ να την βελτιώσω εγώ πάλι ... δηλαδή να βγάλω τα bla bla και να
φτιάξω αναλυτικό πρόγραμμα (θα μου πάρει χρόνο - να τα σκεφτώ κιόλας
:-)) Αυτά όμως μπορούμε να τα συζητήσουμε και στην συνάντηση (αν ερθεις
και όλα πάνε καλά ...)

>Oso gia toys isigites nomizo oti kalo ine gia kaue ena
> apo ta parapano 8emata na ine diaforetikos.

Εγώ πολύ θα ήθελα να είμαι εισηγητής σε κάποιο από αυτά, αλλά υπάρχουν
μερικοί περιορισμοί: βρίσκομαι στην Πάτρα και το πρόγραμμά μου είναι
"γεμάτο". Δηλαδή αν τα σεμινάρια γίνουν καλοκαίρι, μπορώ ... Αν γίνουν
Χριστούγεννα μπορώ, αν Πάσχα μπορώ... Τέλος πάντως, ας αρκεστώ στις
προτάσεις και τη διαμόρφωση κάποιου πιθανού προγράμματος.

> Perimeno protasis gia thn yli h ta 8emata ke epidiksh endiaferontos an
> kapios mpori na kani ton isigiti gia kapio apo ta parapano 8emata.

Θα πρότεινα και κάτι άλλο, αφού μπαίνουμε σε τέτοιες λεπτομέριες: Να
αφήσουμε την ύλη για το τέλος. Πρώτα, ας ξεκαθαρίσουμε όλα τα άλλα και
ας μαζέψουμε ότι "υλικά" θα χρειαστούμε (παρομοιάζω την ύλη με software
και τα "άλλα" π.χ. εισηγητές, αίθουσα κλπ με hardware). Ας βρούμε λοιπόν
το hardware πρώτα και ας φτιάξουμε το πρόγραμμα μετά. Λοιπόν, έχουμε και
λέμε:

O Evris έγραψε:

> o syllogos tha eprepe na exei gnomi, an kapoia energeia ton afora
> amesa
> (p.x. se oikonomiko epipedo). an milame apla gia to pote/poioi/ti tha
> didaskoun, osoi endiaferontai (kai mono aftoi), mia pou aftoi tha
> travixtoun boroun na to apofasisoun.

Να εκφράσω τις απορίες μου για το οικονομικό:

1) Τα σεμινάρια θα έχουν δίδακτρα ?? (δηλαδή ένα συμβολικό ποσό για
υλικά - εξηγώ παρακάτω)
2) Θα χρειαστούν υλικά: projectores, φωτοτυπίες, ίσως μερικά μηχανήματα
κλπ..
3) Θα παρέχεται κάποιο ποσό στον εισηγητή ?? (όπως και να το κάνουμε
μπορεί κάποιος που να θέλει να προσφέρει μη κερδοσκοπικά, να
αντιμετωπίζει προβλήματα, τόσο στον χρόνο όσο και στα παραπάνω υλικά,
αλλά και στον προσωπικό μόχθο)

Ας εκφραστούν απόψεις για αυτά τα θέματα.

Έχω να πώ και κάτι άλλο, δύσκολο στην υλοποίηση: Καλά θα είναι να τα
λένε οι εισηγητές θεωρητικά, αλλά πολύ θετικό θα ήταν να υπάρχει
εργαστήριο και να τα δείχνουμε και στην πράξη ... Καταλαβαίνω ότι είναι
απείρως δύσκολο στην υλοποίηση, αλλά ας ακούσουμε πάλι τις απόψεις των
υπόλοιπων...

> Pros DJ ART:
>
> Poses ores pistevis oti xriazete gia kaue ena apo ta 5 parapano 8emata?

Κοίτα, αντικειμενικά, δεν μπορώ να σου πώ ΤΑΔΕ ώρες. Ας το αναλύσω όμως:

Αν κάθε σεμινάριο απο αυτά που πρότεινα, κρατήσει 1 ώρα, τότε σίγουρα
δεν θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις από πλευράς αυτών που παρακολουθουν.
Τώρα και για την εισήγηση δεν είμαι πλήρως πεπεισμένος ότι θα φτάσει.
Προχωράμε: Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι αλλά προσωπικά θα έλεγα 3-4 ώρες
(βέβαια, δεν το συζητάμε αν υπάρχει δυνατότητα για παραπάνω: όσο πιο
πολλές τόσο πιο καλά). Λοιπόν, θα έλεγα 2-2.5 ώρες παράδοση και 1-1.5
ώρες για απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα κάνουν αυτοί που θα
παρακολουθούν. Πιστεύω είναι αρκετό... Αν όμως είναι υπερβολικό, θα
μπορούσαμε να πούμε στους αρχάριους: Αυτά προσπαθήστε να τα εφαρμόσετε
και να τους αφήνουμε πάντα 1-2 ή 3 εβδομάδες για να πειραματισοτύν μόνοι
τους. Μετά θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε κάποια σεμινάρια αποκλειστικά
στις ερωτήσεις και απορίες που θα έχουν.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |