seminariaka

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Sat Oct 16 17:36:21 EEST 1999

-----Original Message-----
From: Evripidis Papakostas <evris at ametro.gr>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 1999 6:34 μμ
Subject: seminariaka

>kai genikotera...
>

>opote an einai na sinexistei to thread kat'eme exei aksia na strafei
>(apo aftous pou theloun na kanoun) sto POS kai TI kai oxi apo olous sto
>AN.

OK symfono ke ago na asxolh8oyme me to POS ke TI 8a gini ke sthn diadromi an
prokypsoyn 8emata poy exoyn sxesh me oikonomika klp blepoyme tote gia thn
emplokh toy syllogoy.

Exoyme ke leme:
Protash toy DJ ART, Seminario gia arxarious. Gia mena aftos o diaxorismos
kata 8emata ine ikanopoiitikos. opote exoyme

Proto seminario:
Αρχίζουμε: Το Linux είναι ένα bla bla ....(UNIX) bla bla ... (ΙΣΤΟΡΙΑ
του UNIX). Το Linux εγκαθίσταται bla bla ....Όταν ανοίγουμε τον Η/Υ θα
δούμε το login: και θα πρέπει bla bla bla bla ... Αφού μπούμε θα
βρεθούμε στο shell bla bla bla ... και εκεί μπορούμε να γράψουμε την
εντολή που θέλουμε για να κάνουμε bla bla bla .... [ωραία μέχρι εδώ -
τώρα παρουσιάζουμε μερικές εντολές και βασικά πράγματα ...] Στο σύστημά
μας δημιουργούμε αρχεία bla bla bla ... καταλόγους bla bla bla ... Με
την εντολή ls bla bla bla bla .... [και εδώ αρχίζουμε να εισάγουμε σιγά
σιγά εντολές: man (σημαντικό) cp rm mv who cat κλπ).
ΤΕΛΟΣ 1ου σεμιναρίου (επιβάλλεται τα σεμινάρια για τους αρχάριους να
περιλαμβάνουν πολλές ώρες και να ολοκληρώνονται σε ένα μήνα μια εβδομάδα
(κάτι τέτοιο). Εδώ βάζουμε ασκήσεις:
1)Εγκαταστήστε στο PC σας το linux
2)Τί κάνει η εντολή ls -la
3)Ποιά η διαφορά cat και more ??
4)Τί κάνει το cal ??
5)Διαφορά who - users
κλπ.κλπ.

2ο Σεμινάριο
[Και άλλες εντολές] chmod - pwd - wc - sort .... Κειμενογράφος vi...

3o Σεμινάριο
Εισαγωγή στα X - window managers - βασικά προγράμματα bla bla ...
Βασικά αρχεία ρυθμίσεων /etc bla bla

4o Σεμινάριο
Εισαγωγή στο Internet ... mail - elm - pine - ftp - telnet =>/ X -
Netscape bla bla bla ...

5ο Σεμινάριο
Kernel - recompile - bla bla ...
Shell Programming - bla bla bla ...
Compilers - bla bla bla ...

Tora an 8a ginoyn mia fora h 8a ginontai se taktikh bash afto 8a fani apo
tia symetoxes. An kapios exi na protini kati na beltiosoyme thn protash toy
DJ ART efprosdektos. Oso gia toys isigites nomizo oti kalo ine gia kaue ena
apo ta parapano 8emata na ine diaforetikos. Me afto ton tropo den 8a pesi
poli doylia se kapoion poy na mhn mpori na thn bgali. An prokipsi na ginonte
kiklika ta seminaria na xriazete o enas isigitis na kani ma8hma mia fora to
mhna h mia fora stoys 2  mhnes etsi oste na mhn dimioyrgoyme problhma stoys
an8ropoys poy erxonte e8elontika na prosferoyn  ton xrono toys.

Perimeno protasis gia thn yli h ta 8emata ke epidiksh endiaferontos an
kapios mpori na kani ton isigiti gia kapio apo ta parapano 8emata.

Pros DJ ART:

Poses ores pistevis oti xriazete gia kaue ena apo ta 5 parapano 8emata?

K.Tsakaloglou
tsakf at hellug.gr