Na 'maste...

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Thu Oct 14 19:32:24 EEST 1999

Pedia ego apla eksefrasa mia anagkh poy exo ke pistevo oti se epipedo
sylogoy mpori na gini kati na bou8h8o opos ke ali fili moy exoyn to idio
problima. Tora afino se sas poy kserete na protinete ti nomizete oti ine
kalytero na didax8h. Pos briskhs ta man pages, ti kitas; Esis borite na
krinete kalytera ti 8a itan kalo gia kapion poy den kseri. Prospa8hsa na sas
ekshgiso kapia anagkh ekpedefsis poy yparxi. Tora an esis krinete oti kalo
ine gia to Linux na leme se ka8e neo Ksestrabosoy ke prospa8hse na ta brhs
monos soy entaksi. me afti thn logiki tote nomizo pos den 8a yphrxe kamia
ekseliksh sthn zoh mas an kaue enas prepi na ksananakalipti ton troxo ke na
mhn pai sxolio na toy poyne 5 pramata na ksestrabo8h. Afino se sas na
skeftite an exi noima na gini kati ke ti protinete. An 8elete na to doyme
ksana argotera OK. Se afta meno gia ta seminario ke gia tin sinantish ime
mesa.

K.Tsakaloglou