Na 'maste...

Παναγιώτης Κατσαλούλης <teras@writeme.com> teras at writeme.com
Thu Oct 14 01:07:11 EEST 1999

In article <01bf15ae$56d5acc0$39c246d4 at tsakf.kapatel.gr>,
	tsakf at tee.gr (TSAKALOGLOU KONSTANT) writes:
> pedia malon den katalabate to pnebma moy. Sigoyra kapios foitiths exi olo
> ton xrono elef8ero na psaxni me tis ores.

Ayth h logikh toy "den exw xrono na diabazw man pages" den mporw na thn
katalabw;
Giati, poios exei xrono na *grapsei* man pages (kai pistepse me einai *POLY*
poio dyskolo), 'h poios exei xrono na se ma9ei esena proswpika o,tidhpote;

> Ego tora 37 xrono meta apo 8orh
> ergasia na katso na diabaso ola ena ena ta man pages gia na bro ti ginete
> 8elo para poles ores. To probima moy den ine na ta diabaso alla prepi na mpo
> ke sthn filosofia toy Unix.

E, den einai kai Nitsche!

> Ena seminario 8a me boh8oyse na bo ligo sto
> nohma ke na katalabo ti ginete. Eksaloy den zhthsa na gini fobera ektenhs
> anafora alla kapoia basika gia to ksekinima.

To distribution poy agorases (agorases, etsi den einai;) den soy dinei kai ena
synodeytiko bibliaraki gia ta basika;

> Exo filoys poy exoyn pari to
> Linux ke den to doyleboyn poly giati 8eli para poly doylia na bi kanis sto
> nohma. An enoite oti emis poy logo hlikias ke fortoy ypoxreoseon den prepi
> na bohuhuoyme apo kapoion gia to ksekinima tote malon prepi na ksexaso oti
> 8a ma8o Linux.

Proswpika 9ewrw to Linux ws ergaleio ma9hshs para ws desktop leitourgiko.
An 9es plug&pray xwris poly poly diabasma, meine sta wiblow$ kai apolayse to
"aperanto galazio".

> Ama stamtiso na doylevo ke exo xrono 4 ores ti mera na psaxno
> ta man pages se 5 mhnes 8a mauo kati.

Xa! diafonw kai se ayto! Nomizeis pws 3odepses *ligotero* xrono gia ta
wiblow$... Ki an nai (poy amfibalw) nomizeis pws eisai ikanos na
antimetwpiseis ena opoiodhpote problhma (oso "aplo" kai an fainetai);
Ektos an to na kaneis defrag (leme twra, mh to pareis proswpika) ekanes ton
eayto soy kai guru.

> Ego genika 8elo na gini ena seminario
> gia na boh8h8oyme ke meis (pistebo 8a yparxoyn ke alloi san ke mena) na
> ksekinisoyme ke na boyme sthn filosofia afti. An nomizete pos afto den ine
> endiaferon na to kani o syllogos gia thn proo8hsh toy Linux enta3i den
> pirazi as min to kani. Ego apla mia protasi ekana giati nio8o oti exo anagkh
> kapoion na me boh8hsi ligo sto ksekinima.

Paradexomai oti to na mhlas me kapoion einai safws kalytero. Epishs tassomai
genika yper twn semhnariwn. Pisteyw omws oti yparxoyn polles anagkes poy
prepei na kalyftoyn ka9ws kai ayta ta seminaria na einai "kyklika" dhladh na
mh teleiwnoyn pote. Ase to 9ema toy "poios 9a ta kanei"

> Yparxoyn ke video tapes poy
> diafimnizonte sto Linux Journal 8a ta paro ke 8a ma8o. Apla pistebo oti ena
> seminario apo to sillogo 8a eferne nea meli kai kosmo sto linux.

Neo kosmo isws oxi, publicity isws nai.

> Kante
> kapoia allh protash ke pite th gnomi sas gia to pos na momizete 8a boroyse
> na gini kalytera to seminario h as mhn gini ka8oloy. Apla na to poyme na mhn
> to skeftome ke na bro alles lysis.

Gnwmh moy pantws einai _na_diabaseis_. Alliws kamia videokaseta den 9a se
swsei. Katalabainw to 9ema toy xronoy - den ginetai omws alliws. P.x. poso
diabases gia na ma9eis agglika; 'H pisteyeis pws 9a er9ei kapoios san ton
Reeves na soy balei to minidisc "Linux" sto myalo soy;
Kai pes pws ema9es ta "basika" symgfwna me ti pisteyei to LJ. Sto amesws omws
programma poy pas na kaneis compile _pali_ pefteis sthn pagida toy na
diabaseis to README. Kai isws to README ayto na mhn einai arketo kai plhres
oso ta "ka9hmerina" README poy pas na glitwseis. Kai ti kerdises;

Ayto poy prospa9w na soy pw einai na mhn akous RTFM kai na tremeis. An 9eleis
na meineis sto Linux DEN ginetai alliws.

Y.G.:
Pleon spania dabazw README. Kanw compile & install me ton klasiko tropo
kai stis 99% twn periptwsewn den exw problhma. E, gia to 1% twra to README
einai ekei kai me perimenei. Ki an den ta kataferw kai pali, rm * kai pame gia
to epomeno.