Na 'maste...

d e a t h charon at hades.hell.gr
Thu Oct 14 00:20:48 EEST 1999

On Wed, Oct 13, 1999 at 10:08:31PM +0300, TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:
> pedia malon den katalabate to pnebma moy. Sigoyra kapios foitiths exi olo
> ton xrono elef8ero na psaxni me tis ores. Ego tora 37 xrono meta apo 8orh
> ergasia na katso na diabaso ola ena ena ta man pages gia na bro ti ginete
> 8elo para poles ores.

sigoura prepei na sebastoume to gegonos oti den exoun oloi ton idio diathesimo
xrono gia diabasma, eidika opoios douleuei opws polu swsta eipes. alla... ki
edw einai pou allazei oli i istoria:

> To probima moy den ine na ta diabaso alla prepi na mpo
> ke sthn filosofia toy Unix. Ena seminario 8a me boh8oyse na bo ligo sto
> nohma ke na katalabo ti ginete. Eksaloy den zhthsa na gini fobera ektenhs
> anafora alla kapoia basika gia to ksekinima.

Genika gia na mpeis stin "filosofia tou Unix" opws les, den einai anagki na
diabaseis apo tin arxi ta manual pages.  Yparxoun polu kala biblia, pou einai
pio aneto na ta pareis sto xeri, na xotheis stin agapimeni sou polithrona, na
pareis ki ena kafe/tsai/gala otidnpote sto allo xeri, kai na arakseis ston
xrono to diko sou, diabazontas xalara.  Kati pou kanena seminario den tha
mporesei pote na antikatastisei, apo polles apopseis.  Prwton giati sta pio
polla seminaria pou exo paei, oi poluthrones einai xalia.  Deuteron, giati se
ena seminatio uparxei panta ki o periorismos tou xronou, opote kapoia pragmata
legontai ligaki grhgora, polla themata aggizontai mono epifaneiaka, kai einai
polu eukolo na parasurthei autos pou ta kanei se epideikseis tou styl "deite
twra pos ego kano me to linux oti kanete ki eseis sta windows sas" pou oxi
mono prosballoun ton akroati, alla den prosferoun kai kati xrhsimo en telei,
kati pou tha meinei kai meta to telos tis epideiksns.  Triton, giati se osa
seminaria exo paei, oi aforismoi tou styl "auto den einai swsto sumfwna me
tin filosofia tou unix" dinoun kai pairnoun, xoris na uparxei apo prin amoibaia
sumfonia sxetika me to "ti einai auti i perifimi filosofia tou unix?".  Te8pa.

> Apla pistebo oti ena seminario apo to sillogo 8a eferne nea meli kai kosmo
> sto linux. Kante kapoia allh protash ke pite th gnomi sas gia to pos na
> momizete 8a boroyse na gini kalytera to seminario h as mhn gini ka8oloy.
> Apla na to poyme na mhn to skeftome ke na bro alles lysis.

Epeidn apo ta parapano mporei na fanei pos eimai genika kata tis apopsis tou
na ginei ena seminario, prepei na sas ekplikso gia alli mia fora.  Nai, ena
seminario einai kali idea.  Oxi omws giati tha mathei o kosmos apo 'kei linux,
h giati tha mporesei meta na katalabei ws dia mageias giati poronontai ola ta
15-xrona pou to paizoun hackers me to linux... oute, polu perissotero, den
einai dunaton mesa se liges seminariakes ores na perasei sto mualo tou alpha
akroathriou i genikoteri idea pou krubetai piso apo polla unix pragmata (nai,
gia alli mia fora to "keep it simple stupid" lew).

Yparxei omws safws mia anagki gia megalutero anoigma tou linux pros ton kosmo
pou den kserei ti einai Unix, pros auton akribos ton kosmo ston opoio to palio
kolpo tou marketing pianei otan tous peithoun na baloun windows "giati auta
einai i texnologia tou mellontos" ki alla polla.

Auta, elpizo na min sas kourasa, kai perimeno na dw ti 0a paixtei telika me to
seminario pou leme, an tha ginoun ki alla seminaria meta, ktl. ktl.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Curse me if I am wrong, but don't you want to Slang me?"