InfoSystem '99

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Tue Oct 5 02:04:58 EEST 1999

Xairetw,

> >   Απ' ότι κατάλαβα 2-3 μηχανηματα θα σταλούν έτοιμα, και τα υπόλοιπα θα τα
> > στήσουν
> > οι Σολδατος,Ρικούδης και Βρυώνης την Τετάρτη απόγευμα στην έκθεση.

Yparxei ena wraio demo me to onoma bb (basizetai sthn bibliothiki aa),
synithws sthn kathgoria games. Na to sthsete kai to deiksete,
giati tha bgoun ta matia poly kosmou (kai ta dika sas mallon).
Oxi twn epaggelmatiwm toso, oso kapoion kalwn kompiouteradwn
pou tha zhlepsoun... tous xreiazomaste.

KALH EPITYXIA!

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis