InfoSystem '99

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Mon Oct 4 22:24:15 EEST 1999

Yiannis Belias wrote:

>   Απ' ότι κατάλαβα 2-3 μηχανηματα θα σταλούν έτοιμα, και τα υπόλοιπα θα τα
> στήσουν
> οι Σολδατος,Ρικούδης και Βρυώνης την Τετάρτη απόγευμα στην έκθεση.

Ο Βρυώνης (εγώ) θα ανέβει την Τετάρτη το βράδυ (το αεροπλανο φεύγει από
Αθήνα στις 21:15). Θα εχω μαζί μου αυτα που έστειλαν Caldera, Mandrake
καθώς και μερικά CDs που έχουν μείνει από παλαιοτερες εκδηλώσεις.
Αν μπορούμε να κάτσουμε μεχρι αργά να στήνουμε μηχανήματα και περίπτερο,
εγώ από το αεροδρόμιο πάω κατευθείαν στην έκθεση να βοηθήσω, αλλιώς
θα είμαι εκεί πρωτος-πρώτος την Πέμπτη το πρωί... (να ξεκουραστούν οι
Σολδάτος/Ρικούδης αν θέλουν).

--
This will end your Windows session. Play again?
Panayotis Vryonis
e-mail: vrypan at hellug.gr
web:	http://www.virgo.gr/baza