more Infosystema

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Sep 3 14:57:04 EEST 1999

On 03-Sep-99 Mavrelos, Antonios wrote:

> [...]
> αρκεί μια απλή  βιντεοκάμερα να μπει στην είσοδο της. Ως προς τα resources
> φαντάζομαι εννοείς την γραμμή. Πάντως μίλησα με τον Μιχάλη (Καμπριάνη) και
> είπε ότι γενικά ως προς το video δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλού είναι το θέμα.
> Ποιος θα μιλήσει στις SGI, Compaq (Digital), Sun. ΠΡΕΠΕΙ να έχουμε κάποοια
> μηχανήματα που δεν έχουν Intel-AMD-Cyrix στην καρδιά τους. Εγώ θα πρότεινα
> και Mac. Αλλά αν είναι μια φορά δυσκύλια η SGI η Rainbow είναι δέκα. Αν
> βάλεις Linux σε ένα G4 θα θίξεις το MacOS. Μέχρι να ξυπνήσουν αυτοί...

Επανέρχομαι λίγο πιο συγκεκριμένος για τα θέματα που "σας άρεσαν" :-)

Α) Εφόσον βρεθεί κάμερα και video-grabber για Linux, μπορεί άνετα να περαστεί
ο Real Producer και από εκεί να στέλνει το feed σε έναν Real Server.
A1) O Real Producer για Linux υπάρχει *απ' ότι ξέρω* μόνο για x86 άρα το
μηχάνημα που θα κάνει το grabbing στην έκθεση θα πρέπει να είναι x86. Συνεπώς
μιλάμε για SGI ή για PC (καμιά μεγάλη εταιρεία να μας "χορηγήσει ένα;")
Α2) Ο Real Server για Linux επίσης *απ' ότι ξέρω* υπάρχει μόνο για x86. Εδώ
έχουμε δύο επιλογές: Ή στέλνουμε το stream στον TUX, ο οποίος όμως είναι Αθήνα,
ή το στέλνουμε σε κάποιο μηχάνημα στο ίδιο δίκτυο στην Θεσσαλονίκη. Επειδή η
δικτυακή σύνδεση νομίζω ότι θα είναι της FORTHnet, μας κάνουν και οι δύο
λύσεις (υπενθυμίζω ότι ο Tux φιλοξενείται από την Forthnet, άρα "κατεβαίνει"
προς τα κάτω το σήμα, αν δεν έχει αλλάξει κατι, από μία 4άρα γραμμή).
Εκεί φτιάχνουμε το infosystem.hellug.gr ή το real.hellug.gr και έχουμε
και live feed.
Β) Οι άλλες εταιρείες, λυσσάνε τώρα και κυνηγάνε το Linux, άρα *φαντάζομαι* ότι
θα το δουν με καλό μάτι να μας δώσουν ένα μηχανάκι τους στις 1 Οκτωβρίου, ώστε
να το έχουμε έτοιμο μέχρι τις 5 Οκτωβρίου, και να βρίσκεται στην έκθεση, με το
Logo της εταιρείας επάνω (μιλάω για Compaq και Sun, γιατί η SGI ώς x86-based
εμπίπτει στην κατηγορία πιο πάνω).

>       P.S 1. Mail να στείλουμε σε περιοδικά του χώρου και στις 1-2
> εκπομπες της τηλεόρασης?
>       P.S 2  Θα ήταν χαζό να στέλναμε και στις εφημερίδες? Σε κάποοιους θα
> φαινόταν πολύ παράξενο και θα τους κινούσε το ενδιαφέρον.

Γ) Περιοδικά, εκπομπές, εφημερίδες κλπ κλπ κλπ ΠΡΕΠΕΙ να ενημερωθούν. Λίγες
δημόσιες σχέσεις δεν έβλαψαν κανέναν :-)

Τέλος, όπως είπε και ο Μπόλης σε άλλο mail, ας δούμε ποιοι, πότε θα είναι στο
περίπτερο. Εγώ, και φαντάζομαι και οι υπόλοιποι Αθηναίοι, βασικά παίζουμε μόνο
από Παρασκευή αργά απόγευμα μέχρι Κυριακή νωρίς απόγευμα. Άρα Θεσσαλονικείς
ανασκουμπωθείτε :-)

Μιχάλης