more Infosystema

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Sep 3 14:31:26 EEST 1999

> -Kamera yparxei diathesimh poy syndeetai eykola (parallhlh - USB KAI na
> doyleyei se Linux) ? Egw exw mia diathesimh, alla mallon den einai
> leitoyrgikh katw apo Linux (Intel Pro Share, me dikia ths karta PCI).
> Pantws tha xreiastoyme arketa resources eidika an theloyme syxnh ananewsh
> twn eikonwn.

	USB και άλλα Windowειδή δεν χρειάζονται. Εχω είμαι διατεθημένος να
δώσω τον υπολογιστή μου εκείνο το διάστημα (μάλλον δεν θα ανέβω λόγω
υποχρεώσεων) με την έχει κάρτα video που συνεργάζεται άψογα με το Linux και
αρκεί μια απλή  βιντεοκάμερα να μπει στην είσοδο της. Ως προς τα resources
φαντάζομαι εννοείς την γραμμή. Πάντως μίλησα με τον Μιχάλη (Καμπριάνη) και
είπε ότι γενικά ως προς το video δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλού είναι το θέμα.
Ποιος θα μιλήσει στις SGI, Compaq (Digital), Sun. ΠΡΕΠΕΙ να έχουμε κάποοια
μηχανήματα που δεν έχουν Intel-AMD-Cyrix στην καρδιά τους. Εγώ θα πρότεινα
και Mac. Αλλά αν είναι μια φορά δυσκύλια η SGI η Rainbow είναι δέκα. Αν
βάλεις Linux σε ένα G4 θα θίξεις το MacOS. Μέχρι να ξυπνήσουν αυτοί...

	P.S 1. Mail να στείλουμε σε περιοδικά του χώρου και στις 1-2
εκπομπες της τηλεόρασης?
	P.S 2  Θα ήταν χαζό να στέλναμε και στις εφημερίδες? Σε κάποοιους θα
φαινόταν πολύ παράξενο και θα τους κινούσε το ενδιαφέρον.