O Pragmatikos Linuxas (was Re: Synopsis)

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Fri Jun 11 15:11:54 EEST 1999

In article <375F9481.43453D21 at hellug.gr>,
	vrypan at hellug.gr (Panayotis Vryonis) writes:
> [...]

Μα δεν αναφέρομαι καν στη GNU, που άλλωστε πιστεύω πως δεν ταιριάζει με τα
γραπτά κείμενα και πολύ αλλά ούτε μπορείς να βασιστείς πάνω της (όπως κάποιος
ανάφερε). Αναφέρομαι στη φιλοσοφία πιο πολύ του συλλόγου που δεν είναι
κερδοσκοπικός και (δευτερευόντως) στο Linux που κατά βάση ούτε και αυτό
κερδοσκοπικό είναι. Καταλαβαίνω τη διαφορά μεταξύ free beer και free speech.
Αλλά πιστεύω πως η φιλοσοφία του Linux έχει και κάτι από free beer μέσα του.
Γιατί το free speech χωρίς free beer είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρξει (χε χε).

Bέβαια αν τελικά κανείς δεν μηλάει από εμάς δωρεάν, τότε ας πληρώσει ο
σύλλογος. Να μη το θεωρούμε de-facto όμως - αυτό με πειράζει.

> Egw sumfwnw oti h adeia den prepei na einai perioristikh. Apla na uparxe adeia pou
> na
> leei oti ta dikaiwmata sta grapta ta exei to HELLUG. Gia na mhn er8w egw aurio
> kai sas pw oti einai dika mou kai plhrwste me giati ta xrhsimopoieite, h alliws
> mhn ta xrhsimopoieite! Einai polu aplo... To idio nomizw oti isxuei kai gia ta
> perissotera
> HOWTOs: ta pneumatika dikaiwmata einai twn suggrafewn.

Άλλο των συγγραφέων και άλλο του HELLUG. Γνώμη μου είναι πως πρέπει τα
διακιώματα να μείνουν σοτυς συγγραφείς και μόνο σε αυτούς. Αν αύριο πουν να
τα πουλήσουν με 'γεια τους με χαρά τους. Άλλωστε αυτοί τα γράψανε.

> Panayotis Vryonis
> e-mail: vrypan at hellug.gr
> http://members.xoom.com/Vrypan

Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
    Windows know exactly when is the worst time to crash -- and crash.