Linux sta sxoleia... :-)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon May 31 18:03:10 EEST 1999

> Είναι νομίζω πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια και πρωτοποριακή.
> Ισως το σχολείο που πας εσύ (ή γνωρίζεις) να έχει μείνει πίσω από θέμα
> αναβάθμισης.

Γνωρίζω ένα φίλο που πηγαίνει στο 1ο/3ο ΤΕλ δίπλα στη Σελέτε, (στο τμήμα
προγραμματιστών Η/Υ) και ούτε κατά διάνοια για SCO.
 Αντιθέτως, εμείς στα ΓΕΛ, ούτε ζωγραφιστό δεν είδαμε τον Η/Υ. Αλλά ούτε
ποτέ κάναμε εργαστήρια για τη Φυσική και τη Χημεία. Απαράδεκτα πράγματα:
να προσπαθούμε να βρούμε μόνοι μας παλμογράφο για να "παίξουμε".
 Τώρα με το καινούριο σύστημα, κάτι παν να κάνουν, γιατί ήδη η Altec
στέλνει σε κάθε σχολείο από 2 Η/Υ για τους καθηγητές (τον 1 για να
παίρνουν τα θέματα των εξετάσεων και τον άλλο για άλλες ανάγκες). Το
λυπητερό είναι ότι ούτε καν ΝΤ, αλλά Win98 με Office 97. Οι υπολογιστές
είναι PII400, με 2 εκτυπωτές (laser&inkjet), ηχεία, κάρτες ήχου
κλπ.κλπ.... (μιλάω για Ενιαία, όχι ΤΕΕ)
 Γιά να δούμε αν θα φέρουν και για τους μαθητές ώστε να μην κάνουν το
μάθημα της Πληροφορικής και της Τεχνολογίας επικοινωνιών "στον αέρα".