Linux sta sxoleia... :-)

Voula Sanida voulariba at ametro.gr
Mon May 31 15:00:19 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Για ποιά εργαστήρια μιλάς; Γιατί ξέρω ότι το τμήμα πληροφορικής των
> μέχρι φέτος ΤΕΛ, έχει 3x86 μηχανήματα με Dos (και Win311, τα οποία
> μάλιστα απαγορεύεται να τα ανοίγουν) για να δουλεύουν Cobol.

Απ'οτι ξέρω και από οτι έχω δουλέψει σε σχολεία και εγώ και ο Ευριπίδης
και άλλα μέλη μας, τα ΤΕΕ είχαν μέχρι τώρα εργαστήριο με SCO από το
1990κάτι και τερματικά, παλιά PCs και δουλεύουνε Cobol, που μέχρι τώρα
ήταν μάθημα δέσμης, κάνουν το μάθημα λειτουργικά συστήματα, σε μερικά
από αυτά μάλιστα έχει εγκατασταθεί Basic και Pascal.

Μερικά σχολεία, επίσης, (μάλλον τα προνομιούχα) διαθέτουν και εργαστήριο
windows για Excel, Word, PowerPoint, internet. Σ'αυτά που γνωρίζω εγώ, ο
εξοπλισμός ανανεώνεται από το Δήμο και από πρωτοβουλίες των σχολείων,
και είναι 486, Pentium, και PentiumII.
Πάντως, τα σχολεία αυτά δεν είναι και λίγα...
Αν δεις και το διαγωνισμό του Υπουργείου θα εκπλαγείς με τον όγκο και
τις προδιαγραφές υλικού και λογισμικού ανά την Ελλάδα.

Είναι νομίζω πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια και πρωτοποριακή.
Ισως το σχολείο που πας εσύ (ή γνωρίζεις) να έχει μείνει πίσω από θέμα
αναβάθμισης.

Do you really want to pay the Bill?

Voula Sanida
reply-to : voulariba at hellug.gr