peri CD RAM

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Sun Apr 4 17:09:55 EEST 1999

Nikolas Oikonomidis wrote:

> Mia aporia pou exw.
>
> Otan kukloforhse to redhat 5.0 to prwto nomizw me libc-6 amesws
> kukloforhsane root exploits gia diafora programmata tou. Eixa diabasei
> tote loipon oti auta ta exploits ofeilontai ka8ara sthn xrhsth libc-6.
> Alh8euei kati tetoio?

Nai, h glibc (libc6) htan sta prwta ths bhmata kai profanws eixe bugs.

> Exoune lu8ei ta problhmata se 8emata security?

Xwris na eimai eidikos, nomizw oti polla apo auta (ta perissotera?) exoun ly8ei.

> Gia na kaneis upgrade apo libc 5 se 6 ti apaiteitai (apla peite mou ti
> na diabasw)

> Trexoune meta ta programmata h 8eloune pali egkatastash-compile ta
> panta?

Apo oso kserw, mporeis na exeis egkatesthmenh kai thn libc5 kai thn glibc.Ara 8a trexoun
ta programmata sou (bebaia, den kserw ti ginetai me endiameses
biblio8hkes pou mporei h libc5 kai h glibc ekdosh tous na exoun conflict...). 8a prepei
omws na exis headers (development environment) mono gia thn glibc (an kanw
la8os dior8wste me).

Pws ginetai ena tetoio upgrade se slackware, 8a se gelasw. Einai autes oi
periptwseis rizikou upgrade stis opoies ta RPM deixnoun na boh8ane polu :-)

> Kai gia to xasimo sta config: prin 2-2,5 xronia pou eixa thn prwth mou
> epafh me to linux pragmati kai egw xanomouna sto /etc.
> Twra pleon omws mporw na pw oti ta perissotera pragmata kapoios mporei
> polu poio eukola mporei na ta kanei apo console para apo ta sunh8ws
> axrhsta interface

Mazi sou. Na pros8esw oti mporeis na ru8miseis kai to mhxanhma sou apo
opoudhpote sto diktuo, arkei na exeis ena telnet h ssh ?

Panayotis.