peri CD RAM

Nikolas Oikonomidis neco at otenet.gr
Sun Apr 4 16:35:35 EEST 1999

Mia aporia pou exw.

Otan kukloforhse to redhat 5.0 to prwto nomizw me libc-6 amesws
kukloforhsane root exploits gia diafora programmata tou. Eixa diabasei
tote loipon oti auta ta exploits ofeilontai ka8ara sthn xrhsth libc-6.
Alh8euei kati tetoio?

Exoune lu8ei ta problhmata se 8emata security?

Gia na kaneis upgrade apo libc 5 se 6 ti apaiteitai (apla peite mou ti
na diabasw)

Trexoune meta ta programmata h 8eloune pali egkatastash-compile ta
panta?

Kai gia to xasimo sta config: prin 2-2,5 xronia pou eixa thn prwth mou
epafh me to linux pragmati kai egw xanomouna sto /etc.
Twra pleon omws mporw na pw oti ta perissotera pragmata kapoios mporei
polu poio eukola mporei na ta kanei apo console para apo ta sunh8ws
axrhsta interface