peri CD RAM

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Fri Apr 2 15:00:22 EEST 1999

> Prepei na zhthsoyme estw kai ws h9ikh ikanopoihsh na ftoia3oyn ek neoy
> pws h glwssa 9a prepei na einai aysthrh. Mia tetoia kinish me 30.000

san anagnostis pou pliroses nai boreis na zitiseis afstira kiolas
diafora pragmata kai tha exeis kai dikio. pliroses=apaiteis.

san hellug, omos, den exoume kanena dikaioma na orgistoume me kapoion
pou prospathise na dosei 30.000 linux stin ellada, kai apo vlakeia tou
den tou ekatse!

oute kai prepei na theoroume pos exoun kammia ipoxreosi. epaggelmaties
anthropoi einai. kanan mia kinisi. kalos. den ekatse. kakos. an doun pos
iparxei revma kai simferei tha ksanaprospathisoun isos. den to xrostane
se kanena sillogo. an kapou to ofeiloun einai stous agorastes tou
periodikou pou linux plirosan kai linux den eidan.

emeis afou den simmeteixame san sillogos apla sponta leme na petaxtoume
kai na poume mia simvouli, kai na dilosoume prothimoi gia voitheia. oxi
i moni sinisfora mas sto thema na einai na vrisoume aftous pou to
prospathisan.

xamiloi tonoi paidia ...
perastika sto computer sou.

--