peri CD RAM

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Fri Apr 2 00:38:59 EEST 1999

In article <37035B9A.863635B6 at ametro.gr>,
	epapakostas at ametro.gr (Evripidis Papakostas) writes:
> nai na steiloume, den iparxei sizitisi nomizo gia afto. edo stelnoun
> memonomenoi anagnostes kai lene den paizei ... emeis oute pou to
> katalavame? ase pou einai genika xrisimo na dei kai to ram pos esto kai
> arnitika to linux to prosexei kosmos (kai o sillogos mas)

klp.klp.

Oxi mono den paizei logw kefalaiwn, mporw na steilw mai TERASTIA lista me
malakies (oops, sorry) poy ginane kai den paizei swsta to CD ayto :-( Kai
nai, ftaiei h metatroph toys se Julia gia na mpei o I.E. 5 (mh 3erasw twra...)

Egw me tis sxetika liges gnwseis poy exw katafera me ena sciptaki kai me thn
boh9eia toy TRANS.TBL na metatrepsw to CD se (sxedon) kanoniko, mia poy to
eixa anagkh ena tetoi CD anaba9mhshs.

To mono poy katafera telika htan na kanw mpaxalo to systhma moy (kai akoma na
synel9ei...)

Pisteyw pws mia tetoia kinhsh einai oxi mono 9emith ALLA kai APARAITHTH.
Prepei na zhthsoyme estw kai ws h9ikh ikanopoihsh na ftoia3oyn ek neoy ena
neo CD, swsto aythn th fora :-(

Twra ws anafora tisypografes sto telos, o.k. o,ti peite eseis, an kai pisteyw
pws h glwssa 9a prepei na einai aysthrh. Mia tetoia kinish me 30.000
xalasmena CD den blepw pws wfelei. An hmoyn Windows xrhsths 9a petaga to
Linux sta skoypidia (oxi oti den to ekana hdh, leme twra...)

Isws eimai pio aysthros apo oso 9a eprepe, alla an blepate to systhma moy
xtes, mallon hremos 9a legate twra oti eimai...