Tragic news! :-)

Voula Sanida voulariba at ametro.gr
Fri Feb 12 18:30:09 EET 1999

kyrioi,
thelo na ksekatharisw pos parolo pou eimai melos tou DS stin nevralgikis
simasias thesi tou tamia, oudemia sxesi exw me tin diafthora kapoiwn
melwn mas.
os loipon i moni Ellinida (kai pagosmiws) pou anaferetai sto CD tis SuSE
6.0 gia efxaristies peri tis ellinikis metafrasis, analamvanw tin
katharsi tou sillogou kai :

DILONO IPOPSIFIOTITA GIA TIS EKLOGES PARAFTA.

ora gia douleia (eseis oxi ego, ego exo) :-)

--
Do you really want to pay the Bill?

Voula Sanida
reply-to : voulariba at hellug.gr