OTE ?

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Dec 24 11:02:48 EET 1998

On 24-Dec-98 Σολδάτος Θοδωρής wrote:

> Xtes, sthn Eleftherotypia eixe katalogo ... Meiothike h xronoxreosh sto
> 0965 eidika ...

Ara einai egkyro kai sigouro. Dystyxws sto web-site tis den exei tipota, alla
kapou tha tin brw.

> Nai, alla:
>
> 1. O OTE epimenei na mhn dinei 4-pshfio se kanenan allo... Mexri na
> teleiosoun oi dikastikes kai grafeiokratikes istories, pou synhthos
> pairnoun poly kairo, o OTENET exei terastio pleonekthma. Skepsou oti ap
> oti diavasa 40 lepta ston OTENET stoixizoun  gyro stis 250drx. Gia
> ypologise poso stoixizoun 40 lepta me 6 drx to lepto. Edo milame gia
> taktikes Microsoft.

Pali 240 mou bgainoun... Mipws ennoeis kati allo?

> 2. Ti ginetai me thn periptosh opou kapoia etaireia exei sthsei dial-up
> gia toys ypallhlous ths kai ti ginetai me toys "mikrous" ISPs? Sthn
> etaireia pou doulevo plhrosame ta antera mas gia na paroume enan Cisco
> 2500 me 8 asyxrones syn modems, tora h ependysh tha paei xamenh ? Akoma
> ki an arxisei na dinei 4-pshfio se opoion zhthsei, poso tha to xreonei ?

Apo ta liga pou kserw, i ependysi sou den xanetai. Pali grammes tilefwnou tha
peftoun ekei panw. Ara pali xreiazesai ton router. Sxetika me tin xrewsi, den
kserw tipota omws. Kai fobamai oti mono oi ISPs tha exoun dikaiwma gia 0965.

> Me ti proypotheseis tha dinei 4-pshfio ? Edo h Forthnet den exei
> kataferei na parei akoma, pos tha parei h Kolopeteinitsa-net gia
> paradeigma ?

H Forthnet (ayto to kserw) den exei parei giati den tis to dinei o OTE. Des
ayto poy elega proigoumenws, gia prostima. An deis kai stin arxiki selida tis
FORTHnet, exei link gia mia kataggelia twn megalwn ISPs gia "monopwliakes
taktikes". Einai simantiko oti tin kataggelia ayti synipograpsan oloi oi ISPs
pou eixan zitisei 0965 tilefwno.

> [...]
> alloi ISPs oloi tha pane ston OTENET. Tora tha mou peis ti se noiazei
> esena. Aplo: O OTENET den fhmizetai gia thn poiothta ton yphresion toy,
> kai an pesoun oloi ekei den tha mporeis na mpeis me tipota. Me liga
> logia tha yparxei pleon provlhma sthn prosvash sto Internet me modem. O
> OTENET tha ypoleitoyrgei, oi ypoloipoi tha einai asymforoi oikonomika.
> Pithanos mexri na arxisei o OTE na dinei 4-pshfia na exoun kleisei oi
> perissoteroi. Ki ayto den symferei kanenan, eidika an asxoleitai me
> Linux pou proypothetei taktikh prosvash sto diktyo ....

Symfwnw apolyta mazi sou. Thelw na elpizw (kai na pistevw) oti ta 0965 tha
dothoun PRIN tin 1i Martiou pou tha isxysoun ta nea timologia. Den exw kamia
oreksi na paw stin Otenet giati exw mia allergia stis dimosies ypiresies (kai
oso thygatriki kai na einai i OTEnet, emena akoma mou fainetai dimosia
ypiresia).

> BAFH

Pantws, milwntas proswpika, alla pistevw ekfrazontas olo to D.S. eimaste
diatetheimenoi na kanoume otidipote gia na deiksoume tin antidrasi mas. Ayto
simainei ena e-mail ston Dieythynti tou OTE, me 54 ypografes (tosoi eimaste),
diladi tha to kanoume, alla min perimenete kai polla.

An yparxoun kalyteres idees, rixte tis.

Thanks

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr