OTE ?

Σολδάτος Θοδωρής Soldatos at scientificpublications.gr
Thu Dec 24 10:44:26 EET 1998

Xtes, sthn Eleftherotypia eixe katalogo ... Meiothike h xronoxreosh sto
0965 eidika ...

> Sxetika me tis agwges, mallon tha tis katathesoun oi ISPs (an
> kai den to kserw
> sigoura, fantazomai oti epeidi thigontai amesa an isxysei
> ayto, tha to kanoun)
> kai i antidrasi apo emas den prepei na einai se synennoisi me
> enan provider,
> alla aneksartita.

Nai, oposdhpote, anefera thn EEXI epeidh den einai emporikos ISP, einai
mh kerdoskopikos syllogos san kai emas kai exei amesh sxesh (Enosh
Ellhnon Xrhston *Internet* legetai...), syn to gegonos oti einai
kamposoi Linuxades ekei ....

> An ta timologia tis otenet meiwnontai, ayto ofeiletai
> (profanws) sto 0965, to
> opoio o OTE einai ypoxrewmeni na dwsei kai se opoion allo ISP
> to zitisei
> (symfwna me apofasi tis EET kai BARBATO prostimo ston OTE),
> ara an exoun kai oi
> alloi to 0965 mas lynetai to problima :-)

Nai, alla:

1. O OTE epimenei na mhn dinei 4-pshfio se kanenan allo... Mexri na
teleiosoun oi dikastikes kai grafeiokratikes istories, pou synhthos
pairnoun poly kairo, o OTENET exei terastio pleonekthma. Skepsou oti ap
oti diavasa 40 lepta ston OTENET stoixizoun  gyro stis 250drx. Gia
ypologise poso stoixizoun 40 lepta me 6 drx to lepto. Edo milame gia
taktikes Microsoft.

2. Ti ginetai me thn periptosh opou kapoia etaireia exei sthsei dial-up
gia toys ypallhlous ths kai ti ginetai me toys "mikrous" ISPs? Sthn
etaireia pou doulevo plhrosame ta antera mas gia na paroume enan Cisco
2500 me 8 asyxrones syn modems, tora h ependysh tha paei xamenh ? Akoma
ki an arxisei na dinei 4-pshfio se opoion zhthsei, poso tha to xreonei ?
Me ti proypotheseis tha dinei 4-pshfio ? Edo h Forthnet den exei
kataferei na parei akoma, pos tha parei h Kolopeteinitsa-net gia
paradeigma ?

Prosopika pisteyo oti den tha eprepe na yparxei kan xronoxreosh stous
ISPs. Ayto pou tha symvei tora einai oti mexri na paroun 4-pshfia kai oi
alloi ISPs oloi tha pane ston OTENET. Tora tha mou peis ti se noiazei
esena. Aplo: O OTENET den fhmizetai gia thn poiothta ton yphresion toy,
kai an pesoun oloi ekei den tha mporeis na mpeis me tipota. Me liga
logia tha yparxei pleon provlhma sthn prosvash sto Internet me modem. O
OTENET tha ypoleitoyrgei, oi ypoloipoi tha einai asymforoi oikonomika.
Pithanos mexri na arxisei o OTE na dinei 4-pshfia na exoun kleisei oi
perissoteroi. Ki ayto den symferei kanenan, eidika an asxoleitai me
Linux pou proypothetei taktikh prosvash sto diktyo ....

BAFH