Happening

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Mon Oct 26 12:27:11 EET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, Michalis Kabrianis wrote:

> Opws blepete, den exoume symplirosei tin imerominia, gia na doume poia mas
> bolevei. Perimenoume idees-protaseis, alla an ginetai parakalw simera, gia na
> steiloume syntoma to mail kai na prolabei na erthei to diafimistiko yliko

hhhhmmmmm paraskeuh einai xristougenna, opws kai prwtoxronia
ara ta savvata kai oi kyriakes den einai kalh idea....
h pio kalh isws mera einai pempth, h' tetarth...
e3alou ta magazia 0a einai anoikta, logw giortwn...
kai oso na'nai a yparxei kosmos ....
egw 0a protimousa thn tetarth meta ta xristougenna....
ena wraio dwro gia prwtoxronia  0a mporouse na einai ena
mplouzaki apo to hellug kai mia syloggh apo linux programmata
erwthsh: poso peripou 0a einai h tmh pwlhshs ths mplouzas kai ta cd's
0a einai se setakia ?? h' apla ena ena ???????? kai ti timh 0a exei to
ka0ena ???