Hellug.gr Hosting

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Fri Oct 23 17:54:04 EEST 1998

On 23-Oct-98 Maistrelis Kostas wrote:
> steiloun mail sti lista.
>
> Endiaferon.. doste perisoteres plirofories gia afto to
> tmhma na katalavoume peri tinos prokite..

Idees, pou den tis exw syzitisei me kanenan (gia na min pareksigithoume) ara
einai MONO idees.

a) Mia "basi dedomenwn" me tis ruthmiseis twn megalytervn (ews kai olwn an
ginetai) ISPs i opoia tha "syndeetai" me to Xisp i to Kppp (i akoma kalytera
kai ta dyo) kai gia kathe ISP tha xreiazetai na epilegeis ena apo ta paketa pou
exoun (dynamic, static, periorismeni ora klp) kai username & password, kai na
einai etoimo gia syndesi.
b) *Statically* linked ekdoseis tou XISP gia OLES tis distribution tou Linux
kai me ayti ti basi mesa, outws wste na einai KATHARA "egkathistw kai syndeomai"
c)
c1) H Forthnet etoimazei ena systima gia auto-signup i kapws etsi, me eidiko
client gia Win95/98, pou einai se mia disketoula, kai o client stelnei kapoia
stoixeia stin Forthnet kai aytomata grafesai syndromitis.
c2) O Aias-net EXEI idi tetoio systima.
c3) Ara logika oloi oi providers tha to kanoun se ligo
Synepws enas tetoios client gia Linux tha itan oti eprepe. Kai ayto bebaia
statically linked kai oso pio elafry ginetai.

Gia ta <a> kai <b>, efoson to source tou XISP einai GPL'd (Dimitri an den einai
diorthose me se parakalw) den prepei na einai dyskolo, an kai den nomizw oti
xreiazetai kai toso tragikes allages ston kwdika.
Gia to <c> tha prepei na milisoume me tous providers na doume AN tous
endiaferei client gia linux, kai an nai, pws to ylopoioun.

Ayta gia tin wra, kai ksanalew oti einai MONO idees.

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr