Article gia to HELLUG

Costas bcostas at hol.gr
Wed Oct 14 23:28:03 EEST 1998

John Exidaridis wrote:

> Loipon egrapsa ena prvto draft aytoy poy isvw apotelesei arthro sto Ram
> , Chip , BHMA , Super KATERINA, Playboy k.lp
>
> Fysika den thevrv oti einai teleio. P.x. den exv ftiaksei kalo epilogo.
> Perimenv feedback apo esas eite me mail sthn lista eite me prosvpiko kai
> pisteyv oti sigoyra tha mporesv na to beltivsv tiw epomenew meres.
>
> Yannis

Loipon na kai mia fora poy to marketing moy fanhke xrhsimo. To keimeno to diavasan gyrw stoys 10 marketing experts sthn etairia poy ergazomai.... kai to vrhkan poly kalo. Yparxei mono mia poly poly mikrh allagh perissotero syntaktikh kai thn para6etw. Kata ta loipa einai katanohto, xwris polla texnika poy zalhzoyn kai eystoxo. Oson afora to mege6os einai mia xara, arkei na dex6oyn na to dhmosieysoyn.
H allagh...
"Na tonisoyme edw oti o syllogos einai... ,oyte apey6ynetai....."
                                                             Kovetai giati den tairiazei me to ypoloipo keimeno.

Ayta apo emena.

Filika,
Costas Barakitis