Metafora listwmn (as RE: PRAKTIKA PRWTHS SYNEDRIASHS D.S.HE

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Mon Oct 12 13:28:58 EEST 1998

On 12-Oct-98 I.Ioannou wrote:

> dokimasoume
>
> Kathe protash dekth. To excite eitan apla mia eykolh lysh
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

Kalo tha itan stin arxi na meinoume me ta dokimasmena pou doulevoun.
An argotera mporesoume na broume xrono, stinoume kai wais kai oti allo
theloume, den mas periorizei kaneis. To mixanima diko mas einai, oti theloume
kanoume. :-)
Kosta, (Maistreli) dekti i boitheia sou (sigoura, den to syzitame ayto) alla
min peseis stin pagida na analabeis polla giati den tha se bgalei o xronos. DEN
milame gia liga pragmata edw.

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department
mkab at forthnet.gr