PRAKTIKA PRWTHS SYNEDRIASHS D.S. HELLUG

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Oct 12 11:12:30 EEST 1998

> > Ε.
> > Μόλις λυθούν τα τεχνικά προβλήματα που αναφέρονται στα Α. και Β. και ο
> > σύλλογος είναι σε
> > θέση να δεχθεί νέα μέλη και να επικοινωνήσει επίσημα με τον "έξω
> > κόσμο",
> >
> > θα βγει σχετική ανακοίνωση ίδρυσης/έναρξης λειτουργίας, που θα σταλεί
> > και στα σχετικά με τον χώρο
> > της πληροφορικής έντυπα.

Mhpos tha htan kalh idea na steiloume kai se entypa asxeta me ton xoro ths
plhroforikhs ? Oxi mono anakoinosh idryshs, alla ena deltio typoy sxetika me to
Linux genikotera, dinontas kai onomata gia epikoinonia an thelhsoun na grapsoun
kapoio arthro. Pistevo oti to Linux einai endiaferon kai apo alles pleyres ektos
ths texnologikhs, opote an riksoyme kai kapoioys pointers se arthra ksenon
efhmeridon sto Web (N.Y. Times px), olo kai kapoios tha endiaferthei. Shmeioste
oti polla arthra se mh sxetika entypa asxolountai me to "parakseno" toy thematos
(kapoios poy grafei software xoris na vgazei lefta).

T.

PS: Fhmes: Ellhniko pararthma gnosths polyethnikhs etaireias pou prosferei
symvouleftikes yphresies, xrhsimopoiei Linux se megalo project pou doulevei
aythn thn epoxh. Molis matho perissoteres leptomereies tha epaneltho... :-)

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=