Fwd: Presentation of ALPHA Proccessors with and without linux

Kokras Nikolaos kokni at eexi.gr
Thu Sep 3 19:35:20 EEST 1998

On Thu, 3 Sep 1998, Voula Sanida wrote:

> Tha mathoume ti einai afto kai pote klp kai sizitame
> meta. An kserei kapoios malista peri tinos prokeitai
> gia na mas kanei ti zoi efkoli kai as mas pei ...
>

> ---"Manos I. Dimitriades" <md at protogenea.gr> wrote:
> >
> > Dear sirs,
> >
> > We are planning a presentation of harware platforms
> of Alpha
> > processors at 600 and 800 Mhz for OEM systems. This
> presentation

O 600arhs einai o teleutaios ALPHA (gamw ths CPU). Gia 800arh den h3era
oti eixe bgei (xara stous katexontes). Ws gnoston, sthn alhpa platform
trexoun ta ejhs leitourgika: WinNT, DEC Unix kai (fysika) Linux.
To BEOWULF htan ena project gia clusters  me stoxo thn kataskeuh enos
fthnou paraller supercomputer. Logw ths sxetikh epityxias pou eixe,
katleh3e na einai mia atyph typopoihsh sto xwro tou Linux clustering.
H RedHat (se synergasia me thn NASA) ebgale to Extreme Linux pou exei
kapoia tools (fortran, compilers klp) gia thn dhmiourgia tetoiou eidous
clusters. Apotelei thn teleutaia moda (to supercomputer clustering).
An (lew an) sthsei kanenas en Elladi Beowulf cluster me Alpha 800Mhz,
parakalw poly na me eidopoihsei,  8a h8ela na to dw.
Filika
Nikos Kokras
kokni at eexi.gr