Kati pros newsletter

Costas bcostas at hol.gr
Mon Aug 3 13:46:01 EEST 1998

> Se tsakosa! Me galifies pas na kseglitoseis kai na min steileis tin
> marketistiki sinisfora sou costa-bcosta, eeee!!???? :-)

Mh moy milas gia marketing pls, giati to loyzomai sth mapa olh th mera.
Apla epeidh otan polloi akoyn marketing allazoyn dromo (logw MS kyriws)
lew, oti otan exeis kalo proion den vlaptei kanenan to marketing, p.x
Mercedes. Alla pes moy ti eidoys syneisfora 6eleis kai an mporw na
symvallw ;-)

Ase poy oi gnwrimies poy exw egw sto xwro twn periodikwn kai toy
marketing den katalavainoyn apo xares epomenws einai mallon api6ano na
mas voh6hsoyn. Ekei leitoyrgei h logikh dwse moy na soy dwsw.

Twra oson afora to 6ema toy kerdoskopikoy pistevw oti an den to
kseka6arisoyme 6a exoyme zoria. Feripein, 6eloyme na vgaloyme ena
distribution, 'h na valoyme ena periptero se mia ek6esh, 'h na kanoyme
mia metafrash 'h xilia 2 alla pragmata. Ayta ta pragmata den nomizw oti
6a mporoyn na ginontai me th logikh ths allhloeksarthshs, na soy kanw
mia xarh na moy kaneis th doyleia. Mporei vevaia na exw kai la6os. O
logos poy to syzhtw einai oti merikoi apo th lista otan akoysan "kerdos"
kitrinisan. Gia ayto lew mhpws ginetai esoda, xwris kerdos. 6a rwthsw
kana dikhgoro, kai kapoion logisth kai epanerxomai.

Filika,
Costas Barakitis.