Kati pros newsletter

Simos KSenitellis simos at teiath.gr
Mon Aug 3 13:03:31 EEST 1998

On Mon, 3 Aug 1998, Costas wrote:

> To paron epese panw sthn epoxh poy moy 'rxontai kati skepseis gia to
> Hellug. Mia loipon apo aftes einai na koitaksoyme katw apo poies
> syn6hkes 6a mporoysame na ekdidoyme ena newsletter monoi mas. Entaksei
> mh varate, kserw oti exei kostos, alla olo kai kapoia gnwrimia 6a
> exoyme. Kati san to OpenLetter gia paradeigma, mikro se mege6os,
> dimhniaio 'h trimhniaio. Eksalloy mhn ksexante oti meta thn idrysh toy
> Hellug 6a idry6oyn kai alla lugs, se oles tis megales poleis. As poyme
> dhladh oti dhmioyrgoyme ena entypo poy antiprwsopevei ola ta lugs.
H lysi tou entipoy einai akrivi ayti ti stigmi.
H beltisti skeci einai na analavoun atoma poy gnvrizoyn to linux kai na
ergastoun sta periodika tou xorou kai na grafoun arthra gia to Linux. Ta
periodika tis pliroforikis den pernoun ta arthra apo agnvstous X gia na ta
ekdosoun. O ypefthinos ekdosis mazeyei yliko apo arthrografous poy mporei
na einai foitities i hobbystes, kai ama tou aresoun ta bazei stin yli.

Gnvrizv protaseis apo periodika tou horou poy zitoun atoma
pliroforikis na grafoun arthra san part-time douleia.

Simos KSenitellis