Magaz #6

Mixalis Kabrianis mkabrian at mk.aua.gr
Fri Jul 31 19:43:28 EEST 1998

Mia paratirisi mono. O tropos den itan o kalyteros. To na alloioneis ayta pou eleges i na alloioneis ta legomena tou allou, den einai tropos na stamatiseis ena flame. Sigoura o Nikos Kokras milise ligo entona, alla etsi ekane kai o Costas Barakitis sto deytero e-mail tou.
Kai mia pou tora mporo na grapso, Kosta lypamai pou den eides tipota allo sto e-mail mou pera apo to posoi mpainoun. Kai nomizo oti exo kathe dikaioma na parexigitho an XORIS STOIXEIA les oti paraponiomaste gia hits. To noima, pou den to katalabes, einai oti xestikame gia ta hits. Stenoxoriomaste omos otan malonoume. Gi ayto kai ta mail mou itan irema kai xoris simeia tribis, en antithesei me ta dika sou kai tou Nikou.
To e-mail mou einai mkabrian at acropolis.gr
To e-mail tou magaz einai magaz at linux.gr
E-mails pou apeythynontai se mena prosopika i sto magaz, parakalo na stelnontai stis antistoixes dieythinseis. H lista ayti exei ena skopo kai KAMIA SXESI ME FLAMES.

Panta filika
Mixalis Kabrianis