Peri HOWTOs kai Ellinikon

John Exidaridis exindari at math.upatras.gr
Tue Jun 23 13:03:41 EEST 1998

(Simiosi roryt: allo ena bounced mail)

Evripidis Papakostas wrote:

> Paidia signomi pou grafo edo gia ta HOWTOs alla den eimai sti lista
> tous  oute ego oute i voula (tha boume entos vdomadas) kai tha
> sinexisoume to thema apo ekei. Milisame me Photi Georgato kai eipame na
> ta valoume pali gera kai sistimatika brosta. Eidi emeis metafrazoume to
> Sound HOWTO, sound mini HOWTO klp.

	Eyripidh kathvw kai oi ypoloipoi thw listas:

	Tha hthela na kanv mia parathrhsh - sxolio pavv se ayta. O kyrios
skopos toy Hellug einai provthisi toy Linux. Se poious ? Ma se computer
- athes fysika. Kai kaka ta psemmata gnvrizoyme oloi oti aytoi poy
telika tha endiaferthoyn na baloyn Linux sto PC toys tha einai foithtes
( TEI, AEI , IEK , ergasthrivn eleythervn spoydvn k.lp k.lp ) kai oi
opoioi kseoryn Agglika ligo poly h toylaxiston mporoyn na diabasoyn thn
computer orologia aneta opote h metafrash tvn HOW to tha einai peritth.

-Antilogos: Ma yparxoyn kai alloi poy den kseroyn Agglika kai tha
hthelan pithanon na baloyn Linux
- Pragmati yparxei mia merida paidvin <20 poy den kseroyn Agglika kai
exoyn PC spiti toys alla h kyria asxolia toys einai na paizoyn Quake h
Fifa 98 . Pisteyetai oti aytoi tha baloyn Linux ????!!!! ( Mama ti einai
ayth h riza sto PC moy ??)

-Antilogos: Ma yparxoyn kai alloi poy den kseroyn Agglika den einai
foithtes den paizoyn mono paixnidia einai >20 kai tha hthelan pithanon
na baloyn Linux
-Pramgati yparxoyn kai tetoioi alla h apasxolhsh me to PC toys
periorizetai sta ejhw:
a) Downloading sex-files from Web
b) Ante kai kana gracimataki sto Word

Pisteyetai  oti aytoi tha baloyn Linux ????!!!! (Ti?? Demones?? Ma ayta
einai satanika pragmata !)

Elpizv na egina antilhptow me ta parapanva

2) Ayto poy PREPEI opvsdpote na ginei einai na graftei ena Hellenic
HOWTO sto opoio tha briskontai olew oi plhroforiew poy einai diaspartew
apo edv kai apo kei oson afora thn xrhsh tvn Ellhninkvn se Linux. Nomizv
oti kati exei ginei alla egv milav gia oloklhrvmaneh doyleia. To prvto
logo se ayto to exoyn oi developers vn antistoixvn programmatvn. Opvw
epishw na graftei ena HOWTO poy na afora thn xrhsh ellhnikvn sto Latex.
Ayta ta dlyo exoyn zhththei kai apo alloys sth lista kai einai ena
flegon thema.

	Den kserv posoi diafvnoyn h synfvnoyn mazi moy pantvs tha hthela na
akoysv kai alles apoceiw panv se ayto.

	Giannis