Peri HOWTOs kai Ellinikon

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Mon Jun 22 20:49:53 EEST 1998

Paidia signomi pou grafo edo gia ta HOWTOs alla den eimai sti lista
tous  oute ego oute i voula (tha boume entos vdomadas) kai tha
sinexisoume to thema apo ekei. Milisame me Photi Georgato kai eipame na
ta valoume pali gera kai sistimatika brosta. Eidi emeis metafrazoume to
Sound HOWTO, sound mini HOWTO klp.
**** Photi, ton prokopi ton pires ??!!!
Kalo tha itan an thelete kai exete xrono na proveite se kammia
metafrasoula.
Akoume protaseis simmetoxis sto HOWTO. Tha doume kanenan mas sti lista
HOWTO?

Tora peri ellinikon. Exo pragmatika sixathei ta greeklish kai nomizo pos
to PROTO PRAGMA pou tha eprepe na kanei o sillgos einai na mas litrosei
(kai allous) apo afto.
Kai gia na min skeftomaste gigantismous.

Na paraxthoun 2 apla (!?) paketa
ellinika 928 se console
elllinika se X (me kapoia gramatoseira)
pou kat'eme na einai ite se scriptaki evelikto kai robust ite (kai afto
tha itan efxis ergo) se RPM (apo oti ksero exei preistall kai
postinstall dinatotites opou telika ekei tha borouse na kanei oti kai to
scriptaki parapano, vriskei/dimiourgei dirs klp). Den ksero kai kala
kiolas....eseis oi guru na peite.
H idea einai na to foras, perpatas kai petas oso pio efkola ginetai.
Boroume an afto to piasoume na pame kai gia ensomatosi se X, se kolpa
ana sigekrimeno wm (koubia klp) alla as dosoume mia liti efkoli lisi
prota!
Makari na mou peite pos idi iparxei, doulevei kai ara i doulia einai
sxedon 0.

Afto pou legame (xoris ton ksenodoxo) einai o Dimitris (pira - eleipe -
genise i adrfi tou - na tou zisei) pou ta'xei damasei me ton Photi kai
ton guru ton rpms Kerammida na kanoun mia omaditsa na doun pou boroun na
to ftasoun. Tester gia SuSe, RedHat i Voula proteinetai efxaristos.
Opos to fantazomai tha arkei rpm -i console_greek, rpm -i X_greek kati
tetoio kai eisai ok.

Den ksero an einai efikto kai an exete xrono (o Photis leei exei).
Dimitri?

An thelei o Dimitris borei na mou pei se prosopiko email i tilefono
apogevma 6017123.

Ti skata diladi ta grafoume ta ellinika HOWTOs an den boroume na ta
diavasoume apo to leitourgiko mas.? EInai kai thema prestige.!

Afta.