SXOLIA KOSTA 3 30/4/98

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Thu Apr 30 14:51:21 EEST 1998

> PROTASH GIA TOYS YPOLOIPOUS:
> To problhma ths eisodou newn melwn einai shmantiko,
> alla kai taytoxrona mia kalh eykairia gia na baptistei
> kaneis sthn linux koinothta.
> Ti tha legate na bazame ton oro "ethelontikh ergasia" mazi me ton "3
> gnwsta atoma", h eite "ergasia apo to DS" eite "3 gnwsta etoma".
> Profanws h ergasia tha prepei na mhn einai sklabia...

Photi epeidi to vlepo to thema kapos apo tin plevra tis asfalistikis
diklidas (pou eipame as eiparxei, kalou kakou, panta alloste giafto
einai oi nomoi, oxi gia na exoun plaka) min zitame desmevsi apo prin
kapoiou gia ergasia i min perimenoume na kanei kati kai meta na to
krinoume gia na pairnei ipografes. Arkei na steilei ena mail se mia
lista mas kai boroun (osoi kai an theloun) na poun en levko
"protinetai". Alloste nomizo pos afti tha einai mia tipiki diadikasia.
To allo menei gia periptoseis anagkis. Melos se lista boreis na eisai
anyway oste na mazepseis 3 koloipografes. Min kanoume tora thema apo to
tipota.
Pareksigisi itan me ton Hristodoulaki, min to kanoume kai major issue.

Ante kai kalo kouragio me to mailbox sou pou gemizei sinexos...
Evripidis