SXOLIA KOSTA 3 30/4/98

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Thu Apr 30 14:42:34 EEST 1998

HRISTODOULAKIS ALEXANDROS wrote:
> Twra,emena sthn Krhth poy menw kai ergazomai den me kserei kanenas sas
> oyte egw sas gnwrizw pera apo thn linux-users-list.

Giafto leme na kanoume sillogo. Kai giafto ta idritika meli den
protinontai apo allous, alla aftoprotinontai. Gia na kataferoume
gnoristoume,sinergastoume klp. Kai ego makria sou eimai (Athina) kai
alloi Thes/ki ... alloi eksoteriko.

> Katalabainw to problhma poy ti8etai parapanw,alla (epeidh gia mena den
> yparxei kaneis na eggyh8ei)an yparxei periptwsh kapoia stigmh na mhn
> mporw na symmetexw stis ergasies (ennoeitai kai pshfofories),8a'8ela na
> moy to peite.
POIOI na sto poume. Den iparxei kapoio mistiko sxedio edo pera.
Den milame alloste gia simetoxi se ergasies, milame gia apodoxi neon
melon afou iparksei sillogos.

> Epishs se mia tetoia periptwsh 8a'8ela kapoios na moy ekshghsei giati
> mesa apo thn linux-users-list zhthsate genika boh8eia ki oxi boh8eia
> mono apo toys gnwstoys sas (ara kai eggyhmenous).
Na sou eksigiso ego.
Giati opos sou eipa kai parapano, ta idritika meli einai aftoi pou exoun
tin anagi na kanoun ena sillogo, me ta endiaferonta tous eikona ton
opoion apotelei ena katastatiko. Kai filoi borei na'nai, kai agnostoi
klp. kai meli listas. Arkei na ta vroun kai na sigoureftoun pos oloi MAS
ziran to idio. Kai edo pou ta leme, stous gnostous kai eggiimenous idi
tous zitisame voithia. Den vrisko tipota kako se afto.

Kaneis kai kapoio lathos edo, den eiparxei gnostous MAS, lista MAS,
katastatiko MAS. An thes borei na einai kai DIKO SOU. An oxi borei na
meinei SAS(MAS). Ipotithetai pos theloume na eimaste mazi. Afto
simfonoume. Kai me liga logia apo tin stigmi pou "pantreftoume" se ena
sillogo, zitame enan tropo na boroume na elegxoume poioi tha bainoun
"spiti" MAS kai tha ginontai kai aftoi pleon MAS an ta endiaferonta tous
moiazoun me ta DIKA mas. Oxi, an de tairiazoume. Den pame gia arithmous
pame gia to psonio kai to hobby mas.Afto theloume na kratisoume.

fantazomai oti den mas eironevesai ...Mallon pareksigises to skeptiko
tou arthrou.

An thes kati parapano se sxesi me ta arthra, mia pou ego kai i voula
mazepsame ta katastatika kai ta formarame, ta sizitisame ligo kai ta
valame sti selida, isos na boroume na sto diefkrinisoume pio grigora
prosopika.

An nomizeis oti den endiaferei oli ti lista steile se mas:

epapakostas at ametro.gr
vis at epsilon.com.gr

Evripidis