New translator

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Sat Jul 24 20:13:54 EEST 2010

On 24/07/2010 4:44 μ.μ., Giorgos Keramidas wrote:
> Καλησπέρα στη λίστα,
>
> Ο Γιώργος ΕΜΠΕΡ μου έχει στείλει κάποια κομμάτια από το Handbook
> μεταφρασμένα στα Ελληνικά.  Επειδή βλέπω ότι έχει όρεξη, και μου στέλνει
> εδώ και λίγες μέρες email με συνέχεια της δουλειάς του, ας τον
> καλωσορίσουμε στη λίστα.

Καλώς ήρθες και από μένα Γιώργο,

πιστεύω οι πληροφορίες που σου έδωσε ο Γιώργος είναι αρκετές για να
ξεκινήσεις, τα υπόλοιπα μπορείς να τα δεις (και θα στα δείχνουμε) στην
πορεία. Ρίξε μια ματιά γενικά στο freebsdgr.org (και στο
freebsdworld.gr) και ότι απορίες έχεις, μπορείς να μας βρεις με email
και στη λίστα.

Καλή αρχή!