Έλεγχος από το κείμενο του Ελληνικού Handbook

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Mon Oct 26 00:01:59 EET 2009

Giorgos Keramidas wrote:
> Κάποιες από τις μικρο-διορθώσεις που κάνω στο doc-el μπορεί να μην είναι
> σωστές.  Αν στα changesets των επόμενων 10-15 ημερών δείτε κάτι που δε
> σας κάθετε καλά, πείτε μου.  Έχω αρχίσει να κάνω ένα πέρασμα σε όλο το
> μεταφρασμένο Handbook για ότι προλάβει να πιάσει το μάτι μου και θα
> στέλνω στο hg.hellug.gr αλλαγές με μικρό συνήθως μέγεθος.
>
> Οι αλλαγές δεν είναι «η τελευταία λέξη» σε κάθε κεφάλαιο κι ούτε θά
> 'πρεπε να τις αντιμετωπίζουμε ως έτσι.  Οπότε όποιος διαφωνεί με κάποια
> από τις αλλαγές ας στείλει email μόλις τις δει.

Καλή ιδέα αυτό, καθώς  είναι λίγες οι παρατηρήσεις που λαμβάνουμε από
τους εδώ 'χρήστες' της Ελληνικής έκδοσης :)

Κάτι άλλο: Έχουν μείνει μόνο 7 κεφάλαια για το τέλος του Handbook αλλά
τελευταία μάλλον έχουμε κολλήσει. Μόνο ο Βαγγέλης φαίνεται ότι
προχωράει. Μια και εγώ δεν έχω αυτή τη στιγμή κάποιο κεφάλαιο, αν
κάποιος που έχει αναλάβει θέλει βοήθεια (ή δεν θέλει / μπορεί να το
προχωρήσει) μπορώ να το αναλάβω εγώ.  Σε αντίθετη περίπτωση θα συνεχίσω
με το FAQ και την Αγγλική τεκμηρίωση.