Έλεγχος από το κείμενο του Ελληνικού Handbook

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Oct 25 23:40:02 EET 2009

Κάποιες από τις μικρο-διορθώσεις που κάνω στο doc-el μπορεί να μην είναι
σωστές.  Αν στα changesets των επόμενων 10-15 ημερών δείτε κάτι που δε
σας κάθετε καλά, πείτε μου.  Έχω αρχίσει να κάνω ένα πέρασμα σε όλο το
μεταφρασμένο Handbook για ότι προλάβει να πιάσει το μάτι μου και θα
στέλνω στο hg.hellug.gr αλλαγές με μικρό συνήθως μέγεθος.

Οι αλλαγές δεν είναι «η τελευταία λέξη» σε κάθε κεφάλαιο κι ούτε θά
'πρεπε να τις αντιμετωπίζουμε ως έτσι.  Οπότε όποιος διαφωνεί με κάποια
από τις αλλαγές ας στείλει email μόλις τις δει.