Μετάφραση FreeBSD.

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Tue Jun 2 22:49:05 EEST 2009

Giorgos Keramidas wrote:
> [...]

Να σε καλοσωρίσω και εγώ Αριστοτέλη, και να σου δείξω ακόμα μερικά links
τα οποία ίσως να σου φανούν χρήσιμα:

http://www.freebsdgr.org/handbook

εδώ θα δεις το Ελληνικό Εγχειρίδιο σε μορφή HTML με όλες τις αλλαγές
(ακόμα και αυτές που δεν έχουν ενσωματωθεί στην επίσημη τοποθεσία).
Γίνεται build κάθε μια ώρα.

Το δικό μου mercurial repository βρίσκεται εδώ:

http://mercurial.freebsdgr.org/mercurial/freebsd-doc-el

(η dyndns.org διεύθυνση θα καταργηθεί)

Μπορείς ακόμα να δεις τη γενική κατάσταση των μεταφράσεων εδώ:

http://www.freebsdgr.org/sgml.php

Όσα αρχεία έχουν κίτρινο τετραγωνάκι η μετάφραση τους είναι σε εξέλιξη.
Ωστόσο αρκετά από αυτά δεν έχουν κινηθεί καιρό και μάλλον θα μπορούσες
να συνεχίσεις κάποιο από αυτά, αφού πρώτα γίνει μια συνεννόηση στη
λίστα. Τα κόκκινα δεν έχουν ξεκινήσει καν και μπορείς να αναλάβεις
κάποιο από αυτά αν θες, απλώς ανακοινώνοντας το στη λίστα. Από την
σελίδα αυτή μπορείς να κατεβάσεις και μεμονωμένα SGML αρχεία.

Μπορείς να κατεβάσεις ένα πλήρες tarball των τελευταίων sources, από εδώ:

http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/doc-sonicy.tar.gz

(Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.freebsdgr.org/freebsd.php)

και γενικά ρίξε μια ματιά στο site http://www.freebsdgr.org

Ελπίζω να μη σε ζάλισα με όλα αυτά, στην πραγματικότητα είναι αρκετά
εύκολο να ξεκινήσεις, και όπως λέει και ο Γιώργος κάθε βοήθεια είναι
σημαντική.

Μανώλης Κιαγιάς