bsd.gr

Ilias Marinos marinosi at ceid.upatras.gr
Sun Mar 29 12:15:46 EEST 2009

* Giorgos Keramidas (keramida at ceid.upatras.gr) wrote:

> Αντώνη, κατ' αρχήν σ' ευχαριστούμε για το email και που πες το domain
> για να μην καταλήξει ξέρω 'γω να φιλοξενεί κάτι πολύ άσχετο με BSD.
>
> Νίκο, υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει host σε μηχάνημα στο ΠΑΠΕΙ;
>
> Επίσης, αν χρησιμοποιηθεί το domain, καλό είναι να μπορούμε να πούμε
> στον Αντώνη τι είδος από χρήση θα γίνεται.  Ξέρω γω, έχει νόημα κάτι
> σαν www.gr.freebsd.org web site mirror;  FTP ή CVSweb mirror;  Κάτι
> άλλο, που μου διαφεύγει εμένα αυτή τη στιγμή;

Γειά χαρά παιδιά,

για official σκοπούς (mirror, ftp, cvs κτλ) _ίσως_ θα μπορούσα να
βοηθήσω και γω και να βάλουμε ενα μηχάνημα στο ceid[1] για τέτοια
δουλειά.Πρέπει πρώτα ομως να δούμε τα requirements, usage κτλ και μετα
να ξεκινήσω καποια τέτοια διαδικασία.

FYI, το ftp.gr.freebsd.org κάνει resolv σε καποιο μηχάνημα στο duth.

Ηλίας

[1] http://www.ceid.upatras.gr
[2] http://www.duth.gr