bsd.gr

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Mar 29 01:22:26 EET 2009

On Sun, 29 Mar 2009 01:15:56 +0200, Manolis Kiagias <sonic2000gr at gmail.com> wrote:
> Giorgos Keramidas wrote:
> Από ένα email που ανταλλάξαμε, ο Νίκος έχει την ιδεά το www.bsd.gr να
> είναι κάποιου είδους γενικό portal για bsd, και να υπάρχουν επιμέρους
> sites όπως free.bsd.gr κλπ.  Νομίζω καλή ιδέα.

Μια χαρά ιδέα είναι.  Μ' αρέσει η ιδέα να μην είναι σχετικό μόνο με ένα
τύπο BSD το site.

> Το web site mirror θα έχει νόημα όταν αρχίσουμε να μεταφράζουμε το
> site (build έχω στο site.freebsdgr.org αλλά δεν εξυπηρετεί πραγματικά
> σε κάτι - εκτός από δοκιμές - μέχρι να αρχίσουμε μετάφραση). Ίσως ένα
> CVSup mirror να είναι χρήσιμο.

Αν υπάρχει περίπτωση κάποιος να ασχοληθεί με τη διαχείριση του φυσικού
μηχανήματος ως 'root', εγώ δεν έχω πρόβλημα να βάλω ένα αυτόματο build
από το www/en/... ως αρχική σελίδα και μόλις αρχίσει το πραγματικό
translation για την Ελληνική έκδοση να το γυρίσουμε σε www/el :-)