bitbucket repository clone

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 18 19:07:18 EET 2009

On Wed, 18 Feb 2009 19:03:17 +0200, Manolis Kiagias <sonic2000gr at gmail.com> wrote:

> Πότε άρχισαν να σου αρέσουν οι εύκολοι τρόποι; Από τότε μάλλον που είδες
> εκείνο το Fedora ε...

LOL :)

> Το wiki στο freebsdgr.org όπως είναι τώρα δεν λέει και πολλά πράγματα.
> Θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε, αλλά δεν έχω γενικά το χρόνο
> αυτές τις μέρες να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό.

Σκέφτομαι να πάρω απόψε ό,τι υλικό είναι χρήσιμο από το wiki σου στο
freebsdgr και να μεταφέρω κείμενο στο bitbucket.  Το μόνο που με
ανησυχεί με το bb είναι ότι δεν είδα κάποιο τρόπο να πάρεις "backup" από
ότι είναι εκεί και να στήσεις ένα ίδιο site αν κάποια στιγμή αποφασίσει
το bb να κλείσει ως hosting site.