bitbucket repository clone

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Wed Feb 18 19:03:17 EET 2009

Giorgos Keramidas wrote:
> Ανέβασα το doc-el που έχω στο hg.hellug.gr και στο bitbucket hosting
> site.  Το bitbucket έχει 'free' χώρο μέχρι 150 MB (τώρα το doc-el είναι
> περίπου το 1/10 από αυτό), και επιτρέπει εκτός από Mercurial hosting:
>
>   * Wiki για τις μεταφράσεις.  Είναι ένας ωραίος κι εύκολος τρόπος να
>     κάνω κάτι σαν αυτό που έχει γράψει ο Μανώλης στο freebsdgr, χωρίς να
>     κάθομαι να στήνω wiki στο hg.hellug.gr.

Πότε άρχισαν να σου αρέσουν οι εύκολοι τρόποι; Από τότε μάλλον που είδες
εκείνο το Fedora ε...
Το wiki στο freebsdgr.org όπως είναι τώρα δεν λέει και πολλά πράγματα.
Θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε, αλλά δεν έχω γενικά το χρόνο αυτές
τις μέρες να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό. Από την άλλη και ο αρχικός
του σκοπός ήταν να βάλω ένα site που να αλλάζει εύκολα και γρήγορα και
απλώς δεν ήθελα να βάλω (πάλι) drupal.  To wiki που έβαλα στο
chania-lug.gr μάλλον θα έχει πιο "σωστή" χρήση.

>   * Issue tracker.  Σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω για 'todo list' για
>     ότι χρειάζεται να γίνει ακόμα.
>
> Προς το παρόν έχω κάνει μόνο ένα clone του doc-el tree εκεί, αλλά θα
> ανεβάσω και το 'testing' που πετάω patches πριν τα τελειώσω 100%.  Ετσι
> δε θα είναι μόνο στο laptop μου, και θα είναι πιο 'visible' :)
>
> Το 'clean' copy από το doc-el του hellug υπάρχει στο:
>
>     http://bitbucket.org/keramida/doc-el/
>
> Το 'testing repository' που κάνω δικές μου αλλαγές είναι στο:
>
>     http://bitbucket.org/keramida/doc-gker/

Ωραία ιδέα να έχουμε γενικά διαθέσιμα και τα πιο experimental patches.
Έτσι θα ενεργοποιήσω ξανά και το super duper experimental build για να
τα βλέπουμε.