Download: Ελληνικό Handbook σε PDF

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Fri Oct 24 01:39:51 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Cool! :)
>
> Έχεις τίποτα νέα από τον Gabor Kovesdan και τα πειράματά του με το
> xmlroff;  Μου φαίνεται ότι το xmlroff θα είναι πιο καλή επιλογή από το
> jadetex για υποστήριξη Ελληνικών...

O Gabor δεν εμφανίζεται πολύ τελευταία, μάλλον διαβάζει...
Θα του γράψω να τον ρωτήσω.
Με το jadetex μάλλον δεν θα βρούμε άκρη ε...

Το openoffice (3.0) μου άλλαξε τα φώτα για να βγάλει το κείμενο. Εκτός
ότι δεν κατάφερα να δουλέψω τα page formats για να αλλάζω headers /
footers κατά βούληση, μου έσκασε και αμέτρητες φορές...