ZFS pools

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Sat Oct 11 15:25:20 EEST 2008

Panagiotis Kritikakos wrote:
> Αρκέτες έννοιες μπορεί να προσεγγίσει αλλά δύσκολο για ακριβή
> μετάφραση. "Χώρος αποθεμάτων" ταιριάζει;

Με μια δεύτερη ματιά, σαν ιδέα το "απόθεμα" ταιριάζει κάπως.
Δεν νομίζω να το βάλω σε όλο το κείμενο, αλλά μάλλον κάπου στην αρχή να
ορίσω τον όρο pool με βάση αυτό:

"Το σύστημα αρχείων Z, αναπτύχθηκε από την Sun,  και είναι μια νέα
τεχνολογία που σχεδιάστηκε για να παρέχει αποθήκευση μέσω της μεθόδου
pool. Αυτό σημαίνει ότι όλος ο ελεύθερος χώρος διατίθεται ως απόθεμα και
διανέμεται δυναμικά σε κάθε σύστημα αρχείων  ανάλογα με τις ανάγκες
αποθήκευσης δεδομένων. "

Αν και ξεφεύγει από το Αγλλικό κείμενο, νομίζω είναι αυτό που θέλει να
πει ο ποιητής έτσι και αλλιώς. Καλό φαίνεται;