doc-el commit 813:a06bbdbdf63d - Various minor nits of the `eres...

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Tue Sep 23 08:03:25 EEST 2008

freebsd-doc-el at lists.hellug.gr wrote:
> changeset:      813:a06bbdbdf63d
> user:           keramida
> date:           2008-09-23 07:47 +0300
> details:        http://hg.hellug.gr/freebsd/doc-el/?cmd=changeset;node=a06bbdbdf63d

> -	      γράφουμε με κεφαλαία, ποιος πίνει πολύ καφέ, πού φτιάχνεται η
> -	      καλύτερη μπύρα, ποίος φτιάχνει μπύρα στο υπόγειο του, και άλλα.
> +	      γράφουμε με κεφαλαία, ποιός πίνει πολύ καφέ, πού φτιάχνεται η
> +	      καλύτερη μπύρα, ποιός φτιάχνει μπύρα στο υπόγειο του, και άλλα.
>  	      Περιστασιακές ανακοινώσεις σημαντικών γεγονότων (όπως
> [...]
Ωχ, το σύνδρομο του "ποιός" ξαναχτυπά... ;)
Επειδή τα revisions είναι πολύ draft αυτή τη στιγμή (δεν έχω διαβάσει
ούτε μια φορά το build) θα έχει διάφορα τέτοια "χαζά" λάθη, αλλά θα το
βρω στο proofreading & spell check.  Για να μην ταλαιπωρείσαι με
λεπτομέρειες, απλώς κοίτα τα σημεία που θέλει βελτίωση η μετάφραση (και
μάλλον είναι κάμποσα)