printing chapter - "entries for ports section"

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jul 11 22:12:40 EEST 2008

On Fri, 11 Jul 2008 19:25:54 +0300, Manolis Kiagias <sonic2000gr at gmail.com> wrote:
> Έκανα κάποιες αλλαγές στο 9.2 και στο 9.3 και μεταξύ άλλων άλλαξα και το
> περίφημο "entries for ports section" σε:
>
> <para>Στην ενότητα <link linkend="printing-hardware">Ρυθμίσεις
>            Hardware</link> αναγνωρίσαμε τη θύρα, και κατά συνέπεια την
>            καταχώριση του καταλόγου <filename>/dev</filename> που θα
>            χρησιμοποιήσει το &os; για να επικοινωνήσει με τον εκτυπωτή.

Heh.  Ετσι μάλιστα.  Αυτό _βγάζει_ νόημα.

> Έφτιαξα και το αντίστοιχο patch για το Αγγλικό κείμενο:
>
> http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/printing.tar.gz
>
> και αν νομίζεις ότι είναι εντάξει (και έχω πετύχει το νόημα
> του... ποιητή)  μπορείς να το κάνεις commit για να είμαστε in sync ;)

Ε, δεν το κάνεις commit εσύ, με 'reviewed by: keramida';  Εσύ το
'φτιαξες.

> P.S. To hg.hellug.gr δεν δείχνει ελληνικά στα log entries, αλλά
> ερωτηματικά (πρώτη φορά χρειάστηκε σήμερα να γράψω κάτι ελληνικά στο
> log). Χρειάζεται ένα:
>
> os.environ["HGENCODING"] = "ISO8859-7"
>
> στο hgwebdir.cgi (έλα παππού μου να σου δείξω τα χωράφια σου όπως λένε
> hehehehe)

Κάποια μαλακία παίζει.  Στο hgwebdir.cgi δεν έχω βάλει charset, αλλά
έχει commented out ένα:

  #import os
  #os.environ["HGENCODING"] = "UTF-8"

Στο hgweb.config έχω όμως:

  [web]
  fallbackencoding = utf-8

Αλλά στα ίδια τα repositories έχω βάλει:

  [web]
  encoding = iso-8859-7

Για να δούμε...  Με το HGENCODING στο hgwebdir.cgi έπαιξε.  Bug bug!