printing chapter - "entries for ports section"

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Fri Jul 11 19:25:54 EEST 2008

Έκανα κάποιες αλλαγές στο 9.2 και στο 9.3 και μεταξύ άλλων άλλαξα και το
περίφημο "entries for ports section" σε:

<para>Στην ενότητα <link linkend="printing-hardware">Ρυθμίσεις
            Hardware</link> αναγνωρίσαμε τη θύρα, και κατά συνέπεια την
            καταχώριση του καταλόγου <filename>/dev</filename> που θα
            χρησιμοποιήσει το &os; για να επικοινωνήσει με τον εκτυπωτή.

Έφτιαξα και το αντίστοιχο patch για το Αγγλικό κείμενο:

http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/printing.tar.gz

και αν νομίζεις ότι είναι εντάξει (και έχω πετύχει το νόημα του...
ποιητή)  μπορείς να το κάνεις commit για να είμαστε in sync ;)

P.S. To hg.hellug.gr δεν δείχνει ελληνικά στα log entries, αλλά
ερωτηματικά (πρώτη φορά χρειάστηκε σήμερα να γράψω κάτι ελληνικά στο
log). Χρειάζεται ένα:

os.environ["HGENCODING"] = "ISO8859-7"

στο hgwebdir.cgi (έλα παππού μου να σου δείξω τα χωράφια σου όπως λένε
hehehehe)