Μερική Ολοκλήρωση Μετάφρασης Του Κεφαλαίου 11, Μέρους III, του Handbook

Aristotelis Stamatopoulos aristotelis.stamatopoulos at gmail.com
Wed May 21 09:26:07 EEST 2008

 Σας στέλνω την μέχρι στιγμής δουλειά που έχω κάνει.
Έχουν ολοκληρωθεί τα 9 από τα 16 μέρη του κεφαλαίου και μέχρι το τέλος
της εβδομάδας θα παραδώσω και τα υπόλοιπα. Επιπλέον, θα ήθελα να μου
επισημανθούν τυχών λάθη και παραλείψεις που μπορεί να έχω κάνει ή
κάποιες παρατηρήσεις  για το τι πρέπει να αποφεύγω στο μέλλον, ώστε να
βελτιώσω ακόμα περισσότερο την ποιότητα της μετάφρασης μου.
 Τέλος, αν είναι απαραίτητο, θα ήθελα να μου περιγράψει κάποιος
επιγραμματικά τα βήματα ώστε να μπορέσω και εγώ να χρησιμοποιήσω το
Mercurial.
Φιλικά, Αριστοτέλης Σταματόπουλος

Υ.Γ. Προσπάθησα να αποστείλω τον αρχείο σαν συνημμένο, ωστόσο μου ήρθε
μήνυμα απάντησης ότι θα πρέπει να περάσει από review από τον
διαχειριστή λόγο του ότι είναι πολύ μεγάλο. Πάτησα στον σύνδεσμο που
περιείχε για να ακυρωθεί η αποστολή και ανέβασα το αρχείο στο
http://rapidshare.de/files/39475228/chapter.sgml.tar.gz.html.