Ενδιαφέρον Συμμετοχής Στην Ελληνική Ομάδα Μετάφρασης του FreeBSD

Aristotelis Stamatopoulos aristotelis.stamatopoulos at gmail.com
Fri May 16 12:24:18 EEST 2008

Ονομάζομαι Αριστοτέλης Σταματόπουλος και θα με ενδιέφερε να συμμετάσχω
στην ομάδα σας, η οποία εργάζεται πάνω στην μετάφραση των τεκμηριώσεων
του FreeBSD Project. Είμαι αρκετά χρόνια χρήστης των BSD συστημάτων,
μεταξύ τους και το FreeBSD και πραγματικά θα ήθελα να βοηθήσω στην
ανάπτυξη του. Εκτιμώ ότι η εμπειρία μου θα είναι τουλάχιστον αρκετή
ώστε να μπορέσω να συνεισφέρω και εγώ στην προσπάθειας σας. Συνεπώς θα
ήθελα να με καθοδηγήσετε για το τι πρέπει να κάνω έπειτα. Τέλος,
οφείλω να αναφέρω ότι δεν έχω μεγάλη εμπειρία με την SGML, ωστόσο
διαβάζοντας τον οδηγό "FreeBSD Documentation Project Primer" μου
φάνηκε αρκετά βατή και εύκολη, πόσο μάλλον όταν θα πρέπει να μεταφράζω
μόνο ήδη υπάρχουσες τεκμηριώσεις.
Φιλικά, Αριστοτέλης Σταματόπουλος