Ολοκλήρωση 9ου κεφαλαίου του HandBook

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed May 7 00:20:46 EEST 2008

Vaggelis Typaldos wrote:
> Να ανακοινώσω πως ολοκλήρωσα τη μετάφραση/διόρθωση του 9ου κεφ.
> "Εκτυπωτές " του HandBook. Επειδή μετακόμισα τον σέρβερ μου και το
> hg.hellug.gr/freebsd/doc-el/ δεν δουλεύει, μήπως μπορείτε να με
> συμβουλέψετε από που να ξανακάνω clone; Λέω να κάνω merge εκεί το 9ο,
> έτσι για να το εγκαινιάσω. Θα μπορούσα να  κάνω clone από του Μανώλη,
> αλλά απ'ότι θυμάμαι πρέπει όλοι να έχουμε κοινή βάση το doc-el/ του
> Γιώργου σωστά;

Είναι καλύτερα να μου στείλεις το 9, θα το βάλω στο testing queue και
μπορείς να κάνεις merge από εκεί.
Επίσης έχω και το τελευταίο clone του Γιώργου εδώ

http://mercurial.freebsdgr.org/mercurial/freebsd-doc-keramida

το οποίο είναι μάλλον ελάχιστα πίσω από το δικό μου κανονικό queue
(freebsd-doc-el)

Τι συμβαίνει τελικά με το hg.hellug.gr; Μήπως είναι πρόβλημα με το
mercurial (αντιμετώπισα και εγώ ένα παρόμοιο περίεργο πρόβλημα πριν λίγο
καιρό)

> Άσχετο, αλλά αλήθεια στο #bsddocs μπαίνετε συγκεκριμένες ώρες; Έχω
> προσπαθήσει κάμποσες φορές, αλλά τίποτε .... (μετά την 11η μεσημβρινή να
> πω την αλήθεια)

Εμ.. γκουχ.. γκουχ.. έχω να μπω κάποιο διάστημα (τώρα θα μας αρχίσει ο
Νίκος...)
> Τέλος, ζητώ την κατανόηση σας που χάθηκα τους τελευταίους 2 μήνες,αλλά
> έψαχνα απεγνωσμένα νέα εργασία. Η ιστορία τελείωσε θετικά και το
> σημαντικότερο για μένα είναι πως  θα ασχοληθώ επαγγελματικά με
> "Unix"(βλέπε Βέλτι). Πάνω απ'όλα στεναχωριέμαι που δεν μπόρεσα να
> παρευρεθώ στο fosscomm. Πάντως είμαι σίγουρος  πως είμασταν από τους
> καλύτερους. Είδα πάντως τα slides και του Γιώργου και του Νίκου.

Η fosscomm ήταν πράγματι μια ευχάριστη εμπειρία!
> Μετά το 9ο δεν ξέρω τι θα κάνω. Μάλλον θα κοιτάξω τώρα. Handbook ή να
> πάρω κάνα άρθρο και γω;

Διάλεξε. Υπάρχει handbook και FAQ που περιμένουν...